Mar. 04, 2013

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Nej.
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja men ingen som jag ångrar
Varit deprimerad: Ja har ju en sjukdom som jag kommer ha hela livet, bara varit det en gång dock :D
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja igår på pendeln haha
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha ja och pappa letade efter oss i flera timmar och vi skickade filmer där vi sa typ ni kommer aldrig hitta oss osv haha
Brutit ett ben? Ja
Gjort nåt du ångrar? Ja verkligen!! Men det har väl gjort mig till den jag är så kanske inte ska ångra det
Hoppat Bungee Jump? Aldrig i livet
Ljugit för någon du tycker om? Jahaaru
Ätit en hel tårta? Ne
Gjort bort dig offentligt?VERKLIGEN haha

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Typ lite haha
Hur många barn vill du ha i framtiden: Ingen aning inget jag planerar ÄN
Har du några husdjur?: japp hund
Vill du ändra ditt namn: Ja men ska inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va i södertälje
Vilken tid vaknade du idag: sent, typ 12-13
Vad gjorde du igår runt midnatt: va ute med två kompisar
Någonting som du längtar till: Sommar
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hemlisar
Vad lyssnar du på just nu: dani m haha
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Malin denise
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola:hedeby, nico och en särskola hahah
Gymnasie: Tessinskolan
Högskola: Ska börja efter sommarn i sthlm
Hårfärg: Svart typ
Långt eller kort hår: Kort men går inte ut utan mitt löshår typ
Längd: 1,60
Piercings: näsan tungan naveln
Tattoos: Ska snaart!
Höger eller vänster: höger
Operation: Mitt knä
Sporten du spelar: Har spelat fotboll o innebandy men de va länge sen!!!

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Cola
Är du på väg att: Ska tvätta

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Tror de
Vill du gifta dig: Tror de
Karriär i åtanke: Gifta mig rikt

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja!!!
Mirakel: kanske
Kärlek vid första ögonkastet: Mja ja jo aa de gör jag nog xD
Himlen: Ja
Änglar: Ne


Kommentarer
Postat av: Carolina

(Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha ja och pappa letade efter oss i flera timmar och vi skickade filmer där vi sa typ ni kommer aldrig hitta oss osv haha..)
asså hahahahahahhaah åh det där hade jag glömt bort, fyfan vad jag garvade åt er :P hahaha

2013-03-04 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0