Mar. 06, 2013

Vet inte om jag har jävligt mycket tankar eller om jag bara är skit pigg. Vi hade iaf inget gott att dricka förut och ingenting va öppet så jag och lollo gick till gumsbacken och köpte hem stora color.. Dock typ halvt avslagna när vi kom hem. Åh så kom det in typ 5 killar och sen när vi gick fram o beställde så rullade dom typ ihop kvitton och kastade mot oss. Så jävla barnsligt säg hej ist eller låt oss vaaa vafan! Små barns beteende, ändå är dom några år äldre än oss. Aja nu tänkte jag och lollo gå en promenad så vi blir trötta och kan gå och lägga oss eller så är vi väl vakna hela natten. Får se vad vi pallar, men måste upp rätt tidigt så känns onödigt att ens somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0