Mar. 07, 2013

Haha alltså en killkompis till mig som brukar ringa mig några gånger i veckan och prata om ingenting. Han brukar oftast va trevlig och så förutom att han tror sig vara nått! Man ba eh tönt:) men iallafall så ringde han mig förut och sa såhär: hej, vill säga en sak till dig, gör det bara för och va snäll men du kommer tycka det är taskigt. Och gissa vad han sa?! Han sa: bilden du la ut på facebook är skit ful. Jag ba: jaha trevligt men jag tycker den är skit snygg och varför säger du de till mig som om jag bryr mig, typ. Så fortsatte han ba den va jätte ful. Sen frågade han helt plötsligt vad jag gjorde och så, tänkte slänga på luren för jag hatar killar som inte visar respekt mot tjejer. Äckligt beteende. Men då tänkte jag snabbt i huvet "om jag lägger på så kommer han tro att jag blev sur och då får han kanske för sig att jag tycker om honom, eftersom varför skulle jag annars bry mig vad han sa".
Men jag behöver inte såna personer i mitt liv, oavsett om det va skämt eller inte, för isåfall har han en sjuk humor och vem vill umgås med en sån människa typ ba oj din mamma dog igår, HAHA rätt åt dig, något sånt skulle ju kunna komma.
Det roliga är då att han säger att han bryr sig om mig och kan "öppna" sig och att han tycker om mig. (inte kär) men som en vän. Dock så tror jag nog de är lite kärlek också även om han inte erkänner det, varför skulle han annars bli svartsjuk om jag ska träffa någon kille och vill läsa igenom min telefon och ser han något vill han prata med mig. Och dessutom sagt massa mer saker som jag dock inte vill skriva, kan ju inte hänga ut någon ;)
Men nu e vårat friendship oveeer! För han har varit dryg mot mig och Lollo förut och tror att han kan slänga ur sig vad som helst. Inget illa om denna person för han är snäll egentligen men är nog väldigt osäker och har inte hittat sig själv riktigt! synd..
Nu va inte det här värsta big deal men vad jag vill komma till är att jag behöver rensa människor ur mitt liv som inte vill mig något bra och vill vara elak. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0