Mar. 13, 2013

Mår inte verkligen inte bra. Har ont i hela kroppen, träningsvärk i rumpan och benen, ont i halsen, fryser svettas fryser svettas och är påväg att börja gråta hela tiden. Kan inte hålla nånting inne längre, blir för mycket till slut, har insett att jag inte klarar hur mycket som helst och kan inte vara stenhård hela tiden. Den senaste veckan har varit jobbig det har hänt så mycket och jag och lollo har i stort sett gråtit 24/7 dom senaste dagarna. Kan inte släppa tankarna från en speciell person heller, får ont i magen av att tänka på honom. Life is a bitch helt enkelt! Så nu förtjänar vi att bara vara med varandra och ta det lugnt, en bästis-dag. Pappa jobbar natt så nu har jag precis satt på mig min mysiga pyjamas och nu ska vi kolla på tv eller någon film och tröstäta chips och vi ligger i soffan och röker och tänker inte öppna ett jävla fönster för det är skit kallt och tänker fan inte röra på mig en jävla meter. Bad girls_94/95 hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0