Mar. 15, 2013

Heej!! Alltså igår hade jag 40 graders feber och imorse typ 39, nu tror jag att jag är helt frisk. Skit läskigt att jag satt och tänkte förut att jag säkert kommer va sjuk en vecka till men hade bara feber i två och en halv dag typ och nu mår jag skit bra. Har varit ute och druckit massa äckligt grönt te med honung för det tydligen är bra och har inte hostat nånting på flera timmar och inte ont i halsen! Looove it så nu ska vi åka imorgon som bestämt, först till stockholm och träffa några sen ska jag och lollo bara dra till Nype. Har bara varit där en gång, fanns massa snygga killar hihi! Men vi får väl se om det är kul där imorn, annars drar vi till magenta på lördag, bästa krogen! Aja nu ska vi snart gå och lägga oss, upp tidigt imorn ska först till oxelösund sen till nyk och fixa grejer på stan och förbi en vän sen hem och fixa till oss sen åker vi. Älskar fredagar :)))))) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0