Mar. 26, 2013

Heeej, sitter i soffan och tittar på när markus och johannes bygger några små hus eller nått haha. Idag ska vi nog gå på stan, eller ja, jag vet inte det finns ju så mycket att välja på när man varken går i skolan eller jobbar ;) har ju så mycket energiii att göra av med ;))) hehe ne rå men vi får se men måste förbi stan och handla lite grejer iaf.
Fyfan vad jag har ont i kroppen idag och mår illa typ.. Fan igår var jag ju på sjukhuset och mådde skit hela dagen sen har jag mått skit bra hela kvällen igår men idag mår jag bajs igen :( blää pallar inte men får väl hoppas det blir bättre senare och den här jävla värken försvinner hehe hörs seeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0