Mar. 27, 2013

Godnatt, ska försöka sova nu, helt speedad men måste verkligen sova ska upp snart och va barnvakt! Har bara sovit typ 3 timmar på två dygn.
Mamma vill träffa mig imorn "ensam" också, nu tycker mina föräldrar fett synd om mig så det är ett perfekt tillfälle att fråga om pengar hihi, vill ju ha en till skinnjacka så om jag kanske ska träffa mamma imorn.. (Hehe skoja mami, vet att du läser. Du vet att jag INTE bara hör av mig om jag vill ha nått, love you) hehe. Aa men nu ska jag sova med min bebis, min hund alltså, alla har inte en mysig pojkvän, life is a bitch. Ne skoja, som om jag vill! Lollo snarkar skit mycket så kan inte ta av mig hörlurarna men har typ ont i huvet av all musik blöä Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0