Mar. 31, 2013

La oss i sängen och båda däckade haha. Skönt det för mådde bättre när jag vakna. När vi vakna satt vi i sängen och ba glodde i 2,5 timmar. Får panik, liggsår haha. Orkar inte ligga ner, inte sitta, inte röra mig, inte sova, inte va vaken, inte göra nånting. Panik vill hoppa ut från min kropp!! Precis nu blöää. Nu tvinga vi pappa att göra mat iallafall, vi har inte ätit på snart två dygn så kom på varför jag mår dåligt, för har ju knappt sovit och så har jag druckit alkohol osv. Men men skit i det vi vet ärligt inte vad vi ska göra. Orkar inte tänka på nånting just nu. Hatar alla idag, hatar mig själv speciellt. Och allt som är i närheten av mig. Blir äcklad av allt, blir äcklad av livet. Hatar allt. Hatar er. Stick

Sometimes you need to step outside, get some air, and remind yourself of who you are and who you want to be. Jo tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0