natti

nu ska jag försöka sova, men som vanligt går det aldrig.. men får iaf sovmorgon imorn till ett men jag lär ju vakna typ halv 8 eller något.. haha, idag har vi inte gjort nått speciellt har varit barnvakt så vi gick på stan några timmar och åt donken sen åkte vi till brandkärr och mötte lollos bror och handlade på ica. haha om ni undrar varför vi går på stan varje dag så är det för att barnen ligger och sover i vagnarna hela dagen då istället för att behöva bära runt eller leka med dom hela tiden. smart va ;) lollo har sovit skit länge, som tur va så hitta jag datan så jag har något att göra pallar inte kolla på film har redan kollat igenom hela netflix känns det som den senaste veckan. aja nu ska jag sova, fredag imorn, vi ska ut. har inte druckit på länge så får se hur det slutar haha, närå vi måste ju spela vuxna så det går nog bra. 
 
världens bästa
 
läskiiiigt 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0