May. 01, 2013

Alltså dom senaste två veckorna har vi typ ätit en macka om dagen max men igår och idag sket det sig. Igår åt vi först macka sen feta menyn på mcdonalds, eller ja lilla menyn men när magsäcken krympt så spyr man typ efter hälften och idag direkt när vi vakna så gick vi och köpte glass och chips och fanta och cola aa jag vet inte vad. Så satte vi oss i solen, så mysigt hihi. Sen åt vi mackor, sen massa frukt och kakor? Sen var jag hungrig på vägen hem så då skrev jag till pappa slavis att möta mig vid affären men då tänkte jag att jag skulle äta nått nyttigt så köpte sallad och massa sånt skit. Ne men såklart han ska börja ta massa godis och direkt när vi kommer hem äter glass och grejer framför mig. Haha alltså jag är beroende av godis chips kakor donken pizza kebab pasta. Vill ba dööö. Men så åt jag min äckliga sallad med min torra kyckling. Hatar sallad. Det är skit äckligt. Och pinsamt. skulle aldrig äta typ frukt eller sallad framför en kille. nyttiga saker e så pinsamma!! Men sen tänkte jag att jag ska ha nått gott så köpte naturgodis, det är väl liiiite nyttigare iallafall men det är ju fan skit vidrigt. Men nu ligger jag här och kollar på nån skit gala och har matkoma. Funderar på att gå och duscha och sen gå och lägga mig, är fan skit trött. Om jag ens kommer somna nu har jag väl gått upp varenda kilo igen.. Fast vi gick ju på "powerwalk" som lollo säger, vi går som sniglar och röker och snackar skit om alla, men det är väl träning det med, heheheh puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0