Valborg

Valborg vart lugnt för oss men hade bäst iaf:)när vi vaknade var vi barnvakt hela dagen så då var vi ute och gick och sen gick vi till stan och köpte likadana klänningar, vi e ju twiiins så. mina systrar hade väl typ 15 kompisar hemma sen på kvällen och dom festade väl osv så jag och lollo hängde med 12 åringar på valborg ;) haha nä men på nedervåningen var min moster o hennes kille och min morbror och hennes tjej och sen en vän till oss så vi drack o så. Sen skulle jag och Lollo ner till elden men vi var skit packade och bråkade och slogs hela vägen dit sen blev vi plötsligt sams som vanligt men då var det redan slut när vi kom dit. Men äsch vem bryr sig vi skulle bara leta haff, haha närå. Sen kom vi hem igen och hade världens diskussioner och sen sov vi i vardagsrummet med typ 6 ungdomar, haha vad vuxen jag leker, men dom låg och skratta och tjaffsa och prata och fnissa osv osv. Stoppade i mina älskade hörlurar och sen somna jag bara sådär. Vaknade med hur mycket kläder som helslt på mig och hela min arm var bortdomnad, hade legat helt still hela natten, snacka om död jag var men var utvilad iaf dock skit bakis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0