svar på tal

Anonym om Trött sur förbannad, sug dag helt enkelt:
nu har du ju inte ens henne som vän, då går du till melinda för du inte har någon annan att vara med, och ändå snackar du skit om melinda när du är vän med jennifer. mogen tjej!
svar: hahahahaha roligaste på länge. Jennifer är fortfarande min bästavän, bara att vi inte umgås så mycket just nu.. Pga av att hon är tillsammans med dennis igen och då vill hon vara med honom hela tiden vilket jag förstår till tusen. det är som att vara nykär och när hon äntligen fått tillbaka det hon vill ha mest av allt. Och ja, jag har snackat massa skit om Melinda. För hon gjorde något som man inte gör mot sin vän, men jag har ingen anledning att bråka med henne längre, visst när jag tänker på vad hon gjorde vill jag hugga huvudet av henne. Men jag orkar inte bråka via sms och datorn osv... vilket Melinda gjorde. Och eftersom hon inte var kaxig när vi träffades och insåg att hon hade gjort fel så finns det ingen anledning att jiiiiddra med henne mer. Och jo, jag har andra att vara med. Jag har Moa, Hanna, Matilda, Lollo, Mickis, Jessika, Annie, Jessi, Eve, Thess och mina killkompisar såklart osv osv. Jag har inte många vänner, men det har jag valt själv pga att jag är så stor i käften ;) hihi. Och jaa jag är väldigt omogen, glaaad för de e jaaag hihi, love my life pöss pårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0